Bestaande klant?

Koop je regelmatig contactlenzen? Probeer onze nieuwe regelmatige verzending!

Stel eenvoudig regelmatige en gepersonaliseerde verzendingen van je lenzen in. Voorgoed verlost van het onthouden (en herhalen!) van je gebruikelijke bestelling. Je lenzen komen altijd aan wanneer jij ze nodig hebt. Vereenvoudig je leven en bespaar tijd, net zoals vele andere Lentiamo vrienden al doen!

Bespaar op je aankopen

Je bespaart niet alleen tijd en hoeft je geen zorgen meer te maken over het handmatig aanmaken van je bestellingen, je krijgt ook korting bij regelmatige verzending van contactlenzen. Als je elke dag contactlenzen draagt, kun je tot 3% per jaar besparen.

Vereenvoudig je leven en kom nooit zonder contactlenzen te zitten

Je lenzen zijn altijd op voorraad en we verzenden ze op de door jou gekozen datum, zodat je ze precies krijgt wanneer je ze nodig hebt.

Je kunt een leveringsdatum altijd wijzigen of annuleren

We brengen je drie dagen voor verzending op de hoogte via sms en e-mail. Je kunt je zending op elk moment uitstellen of annuleren.

Je bestelling kan op elk moment worden gewijzigd

Zelfs als je regelmatige verzendingen van je contactlenzen hebt ingesteld, kun je de inhoud van de bestelling wijzigen, andere artikelen toevoegen en zelfs gratis cadeaus en bonusproducten toevoegen. Je kunt ook je afleveradres zo vaak als je wilt wijzigen.

Hoe abonneer ik me op regelmatige verzending?

Voor bestaande klanten van Lentiamo

Als je al klant bij ons bent, ben je al halverwege! Je hoeft alleen maar in te loggen, naar het Klantengedeelte te gaan en regelmatige verzending in te stellen op basis van je vorige bestelling.

Regelmatige verzending instellen.

Voor nieuwe klanten

Maak je geen zorgen als het de eerste keer is dat je bij ons koopt. Je kunt je abonneren op regelmatige verzending en de parameters eenvoudig instellen tijdens het afrekenproces.

  1. Voeg de contactlenzen (of vloeistof) die je regelmatig wilt ontvangen toe aan je winkelwagen. Voor alle andere artikelen die je alleen bij je huidige bestelling wilt ontvangen, vink je het vakje "Eenmalige bestelling" aan.

  2. Klik op de knop "Abonneren op regelmatige verzending" onder de winkelwagen. Je kunt kiezen hoe vaak je lenzen worden verzonden.

  3. Selecteer de betaalmethode en de verzendmethode.

  4. Regelmatige verzending is ingesteld. Vanaf nu informeren we je altijd drie dagen voor de verzending.

Veelgestelde vragen

Kan ik de leveringsdatum uitstellen als ik niet thuis ben?

Als je weet dat je in een bepaalde periode niet beschikbaar bent, kun je de afleverdatum (of het afleveradres) van tevoren wijzigen in je account. Bovendien sturen we je drie dagen voor de verwachte verzenddatum een sms, zodat je genoeg tijd hebt om de aanstaande zending aan je huidige behoeften aan te passen of te annuleren.

Wanneer worden de betalingen gedaan?

Dit hangt af van de betaalmethode die je hebt gekozen. Als je ervoor hebt gekozen om je kaartgegevens op te slaan, wordt het bedrag automatisch van je rekening afgeschreven op de dag van verzending. In andere gevallen sturen we je drie dagen voor de verwachte verzending een betalingsverzoek.

Is het mogelijk om regelmatige verzending te stoppen?

Ja, je kunt je regelmatige verzending op elk moment annuleren via je account. Als de datum van de volgende zending niet geschikt is voor uw behoeften, kunt u deze ook uitstellen of de afleverlocatie tijdelijk wijzigen.

Ik gebruik torische lenzen. Vaak zijn ze niet op voorraad en moet ik wachten om ze te ontvangen. Kan ik erop rekenen dat de lenzen op de verwachte datum aankomen als ik regelmatige verzending kies?

Ja! Met regelmatige verzending kun je wachttijden vergeten en erop rekenen dat de lenzen op tijd aankomen. Producten met een langere levertijd (zoals torische lenzen of op maat gemaakte lenzen) worden door ons ruim van tevoren besteld, rechtstreeks bij de fabrikanten.

Als ik verhuis of op vakantie ga, is het dan mogelijk om het afleveradres of afhaalpunt te wijzigen?

Het adres of inzamelpunt kan op elk moment gedurende het jaar worden gewijzigd via je account. Je kunt ook contact opnemen met onze klantenservice voor hulp. Veranderingen kunnen eenmalig of permanent worden doorgevoerd. Regelmatige verzending is ontworpen om jouw leven gemakkelijker te maken, zodat je je nooit meer zorgen hoeft te maken over je lenzen.

Kan ik de oplossingen, freebies en bonusproducten samen met de producten voor regelmatige verzending bestellen?

Zeker. Je kunt alle extra artikelen meesturen met je reguliere zending, inclusief bonusproducten.