Trustpilot

Webshop Representative Nederland

Zou je jouw carrière willen uitbouwen in een multicultureel bedrijf in het centrum van Praag?

Spreek je vloeiend Nederlands en Engels?

Ben je prestatiegericht?

Dan hebben wij iets voor jou!

Wij, Lentiamo, zijn een online verkoper van brillen, zonnebrillen en contactlenzen op sterkte in 17 landen in Europa. Wij zijn momenteel op zoek naar een betrouwbare, vakkundige en communicatieve medewerker om ons Customer Care team te versterken voor de functie van Country Manager voor onze online shop in Nederland - Lentiamo.nl.

In deze interessante fulltime functie ben je verantwoordelijk voor onze Nederlandse customer support. Deze baan is voor jou gemaakt als je de drive hebt om onze klanten blij te maken door hun zorgen vriendelijk en professioneel af te handelen. Je beantwoordt vragen, klachten en retouren van klanten (telefonisch en per e-mail) en communiceert met verschillende afdelingen van het bedrijf, in het bijzonder met collega's van andere klantenserviceteams.

Ons personeel is jong, vriendelijk, behulpzaam en dynamisch. We kijken er naar uit om je aan boord te verwelkomen!

Kijk eens wat Lentiamo je te bieden heeft:

  • een interessante baan in een jong, internationaal team vol enthousiaste mensen
  • de mogelijkheid om andere talen te leren en te oefenen
  • gevarieerde en uitdagende taken, zowel op het gebied van klantenondersteuning als online marketing
  • de kans om jouw vaardigheden te tonen, jouw mening te delen en jouw ideeën in de praktijk te brengen
  • een zekere baan, stabiliteit en de omgeving van een gerenommeerd bedrijf
  • gratis taalonderwijs: wij bieden momenteel professioneel onderwijs in Tsjechisch, Engels, Frans, Duits, Italiaans en Spaans
  • een modern kantoor in het centrum van Praag met goede verbindingen met het openbaar vervoer
  • een voltijdse functie die officieel slechts 7 werkuren per dag inhoudt
  • uitgebreide home office mogelijkheden

Dit is wat Lentiamo van jou verwacht:

  • moedertaal of vloeiend Nederlands, communicatief niveau Engels; andere talen zijn welkom
  • leergierig
  • oog voor detail, goede organisatorische vaardigheden, zelfvertrouwen
  • uitstekende communicatieve vaardigheden, klantgerichtheid, inlevingsvermogen
  • zeer goede schriftelijke en mondelinge taalvaardigheid
  • sterke computer- en internetvaardigheden

Dit zijn jouw taken:

  • communicatie met klanten (per e-mail en telefoon); behandeling van vragen, klachten en wijzigingen in bestellingen
  • het handhaven van de best mogelijke beoordelingen van klanten op vergelijkings- en beoordelingswebsites
  • het volgen van sociale netwerken - Facebook & Instagram- en het vertalen van posts
  • communicatie met andere bedrijfsafdelingen (logistiek, marketing, IT-afdeling, boekhouding en verkoop)

Wij zijn geïnteresseerd in jouw vaardigheden en jouw persoonlijkheid, niet in jouw kwalificaties!

Plaats: Španělská 770/2, Prague 2

Contract: full-time

Begindatum: 15.02.2022

Stuur je CV naar Eva Varganová.